الأحد، 26 يوليو 2009

كان يوم صعب








كان يوم صعب بجد



اليوم ده قبل ما أطلع من البيت الصبح وانا مش مستريح المهم رنيت على حبايبى صبحت عليهم زى العاده واتوكلت على الله



اول حاجه حصلت على الصبح كدا المترو اتعطل وغاب وطبعا كدا هتاخر على ميعاد الشغل اخدت تاكسى بسرعه وروحت على الشغل



يدوب انا وصلت كدا والمهندس كان ماشى كدا يعنى كنت هروح وارجع ويارتنى كنت رجعت




قالى على الشغل الى هعمله ومشى راح يجبلنا قافيه وجاى غيرت انا هدومى وبدات الشغل




الجو كان حر مووووووت على الساعه 10 الصبح كانت درجة الحراره 41 درجه




جه المهندس بالقهوه شربنا القهوه وقومت اشتغلت تانى كانت دماغى مشغوله بحاجات كتير



ومش عارف ابطل تفكير حتى وانا فى الشغل بعد الظهر ماسك الصاروخ بقطع بيه زاويه الصاروخ عدى على رجلى بس الحمد لله ربنا ستر وجات سليمه روحت البيت اتخانقت مع صاحبى




وسبته ونمت علشان كنت مرهق اوى صحيت من النوم اخدت حمامى ولسه هعمل حاجه ناكلها جات ست اعوذ بالله الى بتنظف العماره



جايه تزعق من غير اى حاجه وانا صاحى من النوم قرفان ومدايق فضيت غلى فيها وكنت هخنقها وربنا قفلت فى وشها الشباك وسبتها تبرطم ودخلت اكمل الطبيخ



قولت اليوم ده هكتبه علشان يبقى ذكرى سوادا





شوفو دى وانا شغال بس فى يوم تانى مش فى نفس اليوم






شغل جبابره
















هناك 17 تعليقًا:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

حجززززززززززززززززز

اول تعليق لقمرى انا مشمش

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

مشمش ايه الجمال ده كله مبروك على النيو لوك الجديد دايمآ متألق ومتميز ياقمر

احيك

انوسه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

يااااااااااااااه بجد زعلت قووى عشانك ربنا يكون فى عونك ومش تفكر كتير يامشمش

ربنا يصلح حالك يارب
ويحقق ليك كل ما تتمنى والف مليون سلامه على ايديك يارب تكون بقيت كويس ياعسليه
وخلى بالك من نفسك

انوسه

ساره يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ساره يقول...

اسير الغربه حماده :)

شكرا لزيارتك مدونتي المتواضعه وترك تعليق مشجع :)

يومك كان صعب بس انتهى بحلوه ومره ...

الله يعطيك العافيه وانت بتشتغل بس فين
safety :)

اهتم في نفسك والله يحفظك

اســ الغربه ـــير يقول...

مرسى اوى يانوسه لازم طبعا انتى الى هتحجزى انتى اعز اخواتى لازم تفتكرى اخوكى الاسير

اســ الغربه ـــير يقول...

شكرا على مرورك اخت ساره شغلى صعب صح انا فى اتينا اليونان

عاشقه الرومانسيه يقول...

ماسك الصاروخ بقطع بيه زاويه الصاروخ عدى على رجلى بس الحمد لله
**********************
المهم الصاروخ بخير؟ولا حصل له حاجه؟

(:
وليه يابابا يبقى ذكرى سودا؟
انساه بالحلو والوحش

طنش تعيش تنتعش

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

أنا جيت أرد الزيارة أهو
وإن شاء الله ماتكونش الأخيرة
أتمنى لك مزيداً من التوفيق
وربنا يعينك على مجهودك فى شغلك
تحياتى

اســ الغربه ـــير يقول...

بقى كدا يادودى بتطمنى على الصاروخ ماشى خاصمى بقى خلاص

ريمان يقول...

السلاااااااااااااام عليكم


ايه ده بقى ده بقى ده بقى ده


اه يا عينى


عينى وجعتنى جدااااااااااا


ايه الاصفر اللى انت كاتب بيه ده


عنيا احولت وغششت

ههههههههههههههه



المهم طنش سيبك ولا يهمك

وانسى اليوم خالص وبكره احلى ان شاء الله

اليوم انتهى خلاص ماتفكرش فيه تانى وفكر فى بكره انه هيبقى احلى


تحياتى

ريمان يقول...

وبعدين خد هنا

يعنى انت عايز نوسه تعمل عندك احتلال فى المدونه وماتعملش عندى احتلال ولا ايه


هههههههه

اســ الغربه ـــير يقول...

انا قولت حاجه ياعم دى نوسه شكلى هنضرب

ديالا يقول...

اولا شرفتني بزيارتك

ثانيا المدونه نورت بحضرتك

ثالثا مدونه حضرتك هيا الاجمل

رابعا وده الاهم اخبار الصاروخ ايه
يووووه قصدي اخبار رجلك ايه

وبعدين مش مفروض تعامل الستات بلطف ازاي تزعلقها ينفع كده؟
طب الحمد لله انها سكتت عشان الستات مش بتحب تسيب حقها وانا حذرتك اهو عشان متكررهاش تاني

تقبل مروري

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

rbna ykon f3onkom ah elshaa dah htlaoha mn el ghorba wla mn el shoghl rbna yawekom

قلب امراه يقول...

اسير الغربه
ازيك وربنا يكون في عونك على الغربه والشغل
معلش مدام بتبني نفسك يبقى كل حاجه حتبقى جميله
نورت مدونتي
سعيده اني اتعرفت بيك
ودي الزياره الاولى واكيد مش حتكون الاخيره
بجد مدونتك حلوه
ربنا يسعدك يا رب

جــــوه القـــلـب يقول...

سلامتك وسلامة رجلك ويارب تكون بخير وياريت تقبل مرورى ....
rock.....